26 September 2006

Ramadhan datang lagi..




(uhuk...dah berhabuk umah aku nih...fuh..fuuh...(sambil tiup2 habuk..:p)

Rasanya baru 'ari tu'..doa mintak selamat jumpa next Ramadhan..alhamdulillah, sekarang dok sehat lagi jumpa Ramadhan tahun ni...

Tak dapek nak tulis banyak kali ni..tapi sempena awal Ramadhan ni nak updet la sikit..

  • Aku, sehat macam dulu..masih tak tercapai hajat nak tambah 5 kilo...huu..takpolah,tunggu lepas kawen la kot...hahaha bila la tuu....
  • cikElly,sehat tapi masih batuk-batuk...uhuk uhuk...
  • cik SiL,..hmm...sehat n makin seksi!..hehehe....tapi awek high maintenance sorang ni..eh yang sebuah ni suggoh la menarik perhatian jantan2 tak kira tua muda miskin kaya...hissh..tak senang duduk tak senang drive eden dibueknyo...
  • Hari puasa pertama berjaya membuka puasakan diri kat Jengkasweethome...dengan menu utamanya....jeng jeng jeng....Rendang Kancil!...huhuhu...sila jeles sila jeles...la la la... (err jangan bagitau jabatan perlindungan haiwan liar okeh...kami tak bersalah..jiran sebelah yang gi berburu,..abah tolong lapah,mak tolong masak,saya tolong makan ajer...heheheh)
  • Tempat kerja baru ni..baru perasan dalam group/team aku tu...aku sorang jer melayu!...aduss...rakan seperjuangan yang lain dulu dah masuk group lain la pulak.Kat sini ada dua akak jepun Ayako n Hiroko,dua korean,ada Kiki-akak chinese yang boleh cakap jepun jugak..huh..tercabar aku dibuatnya..my cute bos indian-Nikky,dan yang lain2 chinese....isk keciknya rasa diri ini....(sambil mengecik......ngecik.......ngecik....).. dengan harapan,di Ramadhan yang mulia ini...semoga korang mendapat cahaya....cahaya untuk pakai yang sopan sopan hormat ibu bapa sikit...tak la kurang pahala puasa aku....uwaaa!!.....

Okehla...kepada semua,selamat menjalani ibadah puasa dengan jayanya...yang jauh di perantauan,semoga tabah menempuh puasa dan raya di sana buat kesekian kalinya...jangan nangis-nangis nanti ee...:p

Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna untuk semua...:-)

No comments: