14 May 2008

Skali Skala kaa....


Aku nak citer..yang ari tu...

dah masuk 3 bulan aku keja kat menara rebung nih,dah 3 bulan jugak la aku tak updet rumah aku nih,alhamdulillah keja sini pun okeh,Cuma yang tak bestnya nampak KLCC jadik single Tower jer..dia punya Twin elok jer nyorok blakang..heheh..

Aku nak citer..yang ari tu...

ApiQ gi jepun,Ni sekarang tengah sibuk nak adapt culture shock kat sana,heheh..Mak citer dia dah beli komputer, tapi takleh nak register line ntenet,Sebab tak cukup umur 20 thn lagi..alalala kecian..hihii..Payahla plak budak yang melompat setahun time sekolah rendah dulu ni..Takpe, sabor je la yek..esok esok buleh la layan viewcam jepun-jengka dengan mak...macam iklan tu...Jom Streamyx!..
(ada sebab kenapa kami 6 beradik duduk sungguh tidak natural dalam gambar diatas :p )





Aku nak citer..yang ari tu...

Aku gi Redang,almost setahun selepas pergi Perhentiang,Kalau dah namanya pulau bestnya memang,Indah dipandang,Tapi dapat plak management yang kureng,So sesapa nak gi redang tu survey la resort, pakej betul2 jangan main amik ikut sedap perut korang ;p

Aku nak citer..yang ari tu...

CikSiL debut jadik artiss...huiyoo...walaupun mungkin ada 2-3 scene jer, tapi sebagai seorang balak aku rasa cukup takabburr lagi riak bila tengok dia 'berlakon'...heheh biar la wei!...at least dia tetap lain dari yang lain. Ha cuba jantan2 diluar sana jawab, selama ni ada tak awek besi korang tu bagi ko duit? ha ada? ada?...unless kalau korang tergolong dalam manusia2 Impak Maksima atau KL Drift ker, mungkin la ada menang race ker drag ker kat mana2...yang manusia biasa macam saya ni? ha sila la jeles accordingly okeh...heheheh....

So sedikit pesanan dari CikSiL kepada peminat2nya diluar sana...(sambil kontrol suara ayu2 gitu)

"Saksikan kemunculan sulung saya, SiLvia binti Nissan, bergandingan dengan bintang fofular- Fasha Sandha (untuk beberapa scene dan saat sahaja) dalam drama komedi terbaru terbitan Metrowealth, 'Jangan Main Belakang' (perghh..bughoknya bunyik) 13 episod (dan scene saya pun tak tau la kat episod mana...tengok je la semua ;p) bermula Jun ini....hanya di...ASTRO Ria"

heheh...promote jangan tak promote....anda tak percaya? tunggu saja kemunculannya di kaca tv yang berhampiran..;p


Aku nak citer..yang ari tu...

Aku tengok Bella, ari ni pun aku tengok Bella, balik keja 4.30 sambil naik cikElly pun aku dah siul2 lagu yang Shima nyanyi tu-lagu tema Bella!, sebelum sampai umah pun aku dah siap2 beli goreng pisang singgit dengan kepok lekor singgit, ...boleh la aku ngunyah-nguhyah sambil tengok citer Bella...


esok Bella dah episode finale....alllllaa..... ;p

Banyak lagi aku nak citer...tapi takpelah..tunggu lah 3 bulan lagi!..;p

No comments: