06 October 2008

Raya 2008

Alhamdulillah..raya2008 selamat berlangsung dengan jayanya..(walaupun poket dah tak berapa nak berjaya..huhuu) Semua dah selamat balik tempat masing2. Tinggal aku jer, lagi 2 jam nak naik bas balik KL. Seperti yang dijangka, kalau biasa KL-Jengka amik masa lebih kurang 2 jam jer, my Akok semalam bertolak pkul 6 ptg dan sampai KL pkul 12! penuh onak dan duri di perjalanan..heheh.. takperlah, yang penting semua selamat..

Kepada semua yang tersinggah disini lagi, bermakna anda juga selamat menjalani puasa dan Raya 2008 dengan jaya(?)nya..syukur syukurr kita semua masih sehat..:)

Oleh kerana jap lagi aku nak balik dan kena berkemas2 dah..so takleh la nak merepek panjang2..Ada la sikit kat bawah ni buat ilang ngantuks..;p




Okeh, selamat berkerja dan mencari nafkah semula. Semoga bekal yang kita buat sebulan di Ramadhan lepas cukup untuk 11 bulan yang mendatang..aminn...



penangan sup tulang!..whole day kepala berdenyut2 macam diketuk2 dengan tulang sup yang enak ituu..huhuu

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)