21 June 2006

...Ala Sebulan Dua jer...

Bila pikir yang kita ni kat KL,family kat Pahang...tengok schedule,congak2 coming weekends punya event,minggu yang boleh kita balik kampung ada la sebulan dari sekarang..takpun sebulan setengah ker..
"..hmm takpelah sebulan lebih jer tak balik..ok kot.."..

Sama gak kalau dengan kawan2 lama or jauh...ala setakat sebulan dua jer tak jumpa normal la kan...

Tapi camna kalau yang sebulan dua tu kita akan dipisahkan dengan diorang..Dah jadik lain la pulak..ala nanti rindu la...ala teringin la plak nak jumpa...ala lepas 2 bulan baru bleh jumpa....
Macam2 terpikir,padahal sama jugak..sebulan dua jer tak dapat jumpa....hmm...

Ni la yang berlaku sekarang...

Bos aku baru bagitau tadi...
Aku dan 5 orang kawan seperjuangan aku kat sini akan dihantar training ke Jepun!..Yeyey..!!..heheh alhamdulillah..aru imi de it's a good news.But the shock news is...kami kena pergi jepun 27 Jun 2006..which is this coming Selasa!!!...uWaa...tarikh balik sini tak confirm lagi plak tu sebab training tu 1-3 bulan!..dah la banyak benda nak kena setel nih...

  • barang2 kat umah sewa lama..nak kena bincang ngan housemate la plak,sbab aku plan nak keluar n pindah tempat lain,tapi kalau dah nak kena pegi jepun next week maknanya barang2 kena la biar kat sana dulu sebulan dua lagi...aduss...
  • my Sil...plan nak tunggu no plat 151 or 1515..tapi tender bukak next week la plak..ish setelkan terus minggu ni kot,keluarkan esok atau lusa..then bawak balik jengka,simpan sana...huu...
  • my beloved Elly...duit 'nafkah' bulan2 nak kena bayar dulu nih..dah bape bulan tertunggak..heheh...malehnya lah aku nak gi kedai motor tu gi bayar..Buat auto debit kan senang,potong terus kat bank..tak la susah2 aku gi kedai yang nun jauh di jalan Chan Sow Lin sana...haha...
    Oh Elly,...am gonna miss u babeh..
  • Takaful Ikhlas... my Takaful agen nak buat claim untuk aku sebab masuk wad 3-4 days ari tu.Walaupun aku tak keluar duit seposen pun untuk masuk hospital ari tu,tapi dia rajin gak nak claim.Dia kata sehari bleh claim rm100,so at least rm300 dah senang2 aku boleh dapat..hmm nak kena gi jumpa dia la plak,aiseh ada masa ke ni...

Pe2hal pun..disini aku nak wish awal2 lah..esok2 takut sebok ker terlupa ker..heheh..

  • Happy Birthday to Yana- 30 June!..ha dah baper dah umur tu..heheh..
  • Happy Birthday to Sudir-23 June!-->tapi mamat ni rasanya jangan harapla
    nak ingat birthday aku..skarang pun dah sibuk dengan bini..haha...
  • Happy Birthday to Azuan @ Tok Uban-24 June!-->ni pun bestfren time zaman
    sekolah menengah dulu..dah lama tak jumpa tapi still in touch sampai sekarang..

OKlah,ada sesapa nak kirim?..aku tolong kirim salam kat stewardess je lah yek..hehe..

Hmm..kalau ada bajet lebih nanti, ingat nak balik Fukui jap..('balik'?..heheh 2nd hometown maa) ,kalau sempat ziarah family Aki @ Kak Lang jap,then ingat nak gi jenjalan kat SakuragiCho...
Dare ka san ni tsurete hoshii naa
...yume kanaete kuremasuka?....:-)

ok Jepun tunggu aa..here I come!

No comments: