06 October 2006

Cik SiL masuk wad...





Sabtu ni cik SiL nak masuk wad...nak buat pembedahan..
Doktor kata mungkin makan masa 4-5 jam,bergantung kepada
tahap kritikal SiL....huu..

Pengenalan yang masih singkat ini,belum cukup untuk aku luahkan
isi hati ini padanya..

Tolonglah..jangan pisahkan kami..
Tak mampu aku menerima perpisahan untuk kedua kali..
Cukuplah 'setahun' aku menanti,
Menanti dia ke pangkuan kembali..

tak kira apa pun yang terjadi..
tak kira apa pun yang berlaku antara kami..
tak kira 'sesiapa'pun yang cuba memisahkan kami..
walaupun pelbagai onak dan duri terpaksa ditempuhi...(onak tu apa??)
walaupun lautan api terpaksaku renangi...
aku akan tetap berada disisinya menemani...
bertarung nyawa demi kasih yang sucii.. (-->adeh nak termuntah dah nih)

Semoga dengan pembedahan ini aku dan cik SiL akan lebih
memahami antara satu sama lain...
Semoga kami akan sentiasa dekat dimata..dekat dihati...


hihihi...


nak install security jer ler..using GSM so that apa jer yang berlaku pada cikSiL,
the alert will direct to my handset..maknanyadengan henpon aku boleh tahu
apa yang berlaku pada cikSiL,dan boleh suruh dia buat itu ini untuk aku..
so kalau aku kena gi jepon pun,selagi henpon boleh roaming,aku masih boleh
stat n matikan enjin dia!...huuu...ala2 Knight Rider jer..:p

-cik SiL..n her friends-


Tapi kita cuma mampu merancang jer kan..kalau dah setan nak buat jahat tu..
nak elak camnapun takleh jugak..

So guys...beringatlah sebelum kena...

Berhati-hati di jalanraya...

Don't drink and drive...nanti batal posa..heheh...

No comments: