08 November 2006

..Suatu pagi..





Akok : Ha niss..mak baru tepon tadi..mak kata abah ada mimpi pasal nkau...

Aku : hmm...mimpi?.. (mamai lagi,baru bangun tido...)

Akok : A'ah..mimpi tak elok la...

Aku : .......... (mamai tak abes lagi)

Akok : So hati-hati je la yek...

Aku : ............zzzzz....................


Huu....kurang termotivate jadiknya.Tu nasib baik tak tanya mimpi apa.Kalau tanya mau nangis dok umah jer ari tu..hihi..

Tapi kalau pikir positif,orang termimpi pasal kita mungkin sebab terlalu ingatkan kita. So maknanya abah selalu la dok teringatkan aku..haha..bagus bapak aku..

Masalahnya dok terpikir yang negatif je la yang jadik merudum nih..isk....

Kowai ne..tama ni kanggaetemitara..


( ..Musykil aku kucing nih..yakin jer dok datang tenggek kat kaki aku..)


Cuma tiang yang lima ku cuba jaga,
Sambil menghitung tiang yang terleka,
Sempatkah aku..dirikannya semula...


No comments: